torstai 6. marraskuuta 2008

Eksä tiedä kuka mä luulen olevani

Illansuussa kävin erään ystäväni kanssa talon nurkalla tupakalla ja samalla seuraksi olin kun ystävä laitteli pyykkejä.
Siinä mietimme miksi niin monet ihmiset ottavat ennakkoluuloja pelkän ulkonäön perusteella?
Olen itse huomannut tän monesti, monet kattoo pelkkää ulkonäköö ja mulkasee pahasti, tarkottaako se että jos on ylimääräsiä kiloja myös sitä että olen tyhmä, tylsä, laiska, ilkeä?

Hah, onneksi meillä pyöreämmillä on jossainmäärin hauskempi seksielämä kuin laihoilla (kts tämä)

Ystäväni on miespuolinen ihminen joka panostaa ulkonäköönsä, luokitellaan metroseksuaaliksi.
Hän sitä sanoi kun monet kattoo häntä ja päättele heti että homo, tarkoitaako se jos kävelen naispuolisen ystäväni kanssa käsi kädessä sitä että me olemme lesboja? EI

Ihmisten pitäisi oppia ymmärtämään se että pelkkä ulkokuori ei todellakaan kerro kaikkea.

Btw, oon ihan sekasin koulun kanssa, en tiedä pitäiskö mun vaihtaa alaa vai mitä, toisaalta lähihoitaja kiinnostaa, toisaalta kosmetologi tai maskeeraja olisi mukavempi, toisaalta parturikampaaja, sitten taas toisaalta kokki.




Okei, toi hoitsu on ehkä hiukan seksistinen, mutta mitä, en tiedä enään mitä haluan.

0 kommenttia: