sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

11/53pm

Että voikin väsyttää, oon muutenkin koomaillu muutaman viikon uuden lääkityksen takia.
Meil himas on ihan järkyttävä nukkuu yöl, mun huoneessa on ihan mielettömän kuuma kokoajan vaikka tietokone, valot ja tv olisikin kiinni ja tuuletusluukku auki. Sitten taas kun siirryn olkkariin nukkumaan ja laitan siellä tuulettimen pyörimään uni kyllä tulee mutta aamulla herään siihen kun palelee ja nenä on tukossa.
Tänään on ulkonakin ollu ihan mielettömän kylmä, piti laittaa villapaita päälle että tarkeni.
Olo alkaa muutenkin olee sitä luokkaa että oisin kipeeks tulossa taas, nenä vuotaa ja heikottaa. Toivottavasti mitään ei olis koska oon jo tänäkesänä sairastanu kerran.

Pupukin on ollu nyt viikon porissa ja ois ikävä, tänään sen piti kotiutua mut en tiiä onko kun se ei vastannu puhelimeen.
Ymmärrän kyllä että pupu on rikki ja maassa isänsä takia mutta ois se kiva jos se muistais tyttöystäväänsäkkin ees joskus.

En oo koneellakaan jaksanu olla ku vähän, oon periaattees vaan lukenu ja nyt ketuttaa ku kaikki kirjat on luettu, kai sitä pitää alkaa lukee pottereita uudestaan läpi, tosin oon nekin jo tänäkesänä lukenu kerran läpi.
Mut hei, 16 päivä tulee Puoliverinen prinssi ensi-iltaan Hyvinkäälle ja sopivasti se on heti tilipäivän jälkeen, sanoinkin jo Lilalle että mennään kattomaan se, potterit on jotain niin parhautta<3

Mutta nyt nappaan Lilan ja koirat sänkyyn, laitetaan leffa pyörii ja toivottavasti nukahdetaan ihmisten aikaan.

0 kommenttia: