torstai 9. huhtikuuta 2009

Ai eikö tänään olekkaan jo perjantai?



Koko aamupäivä meni koomailuun, yöllä oli painajaiset unissa joten aamulla olin todella väsynyt.

Sattuipa muuten hauskajuttu.
Olin juuri saannu vaatteet päälle, hiukset laitettua ja melkein meikattua kun äiti tuli kotiin pienen paketin kanssa!
Salainen blogiystäväni minulle lähettämä paketti oli tullut perille.

Huomaa komeat sensuurit ;)




Paketista putkahti esille ihanan kirkkaat villasukat jotka vielä sopivat päivän asun väreihin!
Tuo lyhyt varsi on niin lav <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiQrWtZEJP5yZWeNor_QnJAQZAU-PpblYoTlsTzO7rYiBlemeXI_YEYB157n0sT7RfDvFzhn4QbBnKHoL9ybfO8a915EQj-4tl7ovIAS_yOXLscuIvQtbDbMqMWCEhgifTo5DWDgvLcQYw/s1600-h/HPIM3949.JPG">
Kosmetiikkaa ja koruja ;)
Ja mikä yhteensattuma taas, tuo huulikiilto sopi tämänpäivän meikin kanssa huulille kuin nakutettu plus tuo kiilto tuoksuu taivaalliselta!


Uusi kajaali on ollut ostoslistalla, tämä alkaa mennä jo pelottavaksi, blogiystäväni taitaa lukea minua kuin avointa kirjaa :D
The Body Shopin saippua oli möys mieluisa (:

Loppuvedoksi voin sanoa että aivan mieluisan ihana paketti!
Kaikille tulee olemaan käyttöä, varsinkin villasukille jotka ovat nyt jo jalassa .
Ja tässä oli kuulemma vasta ensinmäinen osa tämänkuun paketista, toinen on vielä tulossa.
Minulle olisi riittänyt kyllä nämäkin mutta toki odotan toistakin pakettia.

Iso kiitos salaiselle blogiystävälleni paketista!

Ai nii, jos joku ei älynny sitä hauskaa juttua niin se hauska juttu oli se että paketin sisällön värit olivat samat kuin mun tänpäivän asu(:

Mun on kohta lähdettävä tallille(autotallille) viemään mun vauvaa(skootteria) huoltoon.
Illalla tulossa kyllä toinen postaus koska mulla oli ihan suunnitelmissa täkspäiväks postaus mutta pitihän tämäkin postata(:

3 kommenttia:

Salainen ystäväsi kirjoitti...

No sepäs sitten sattui, että osui värit noin hyvin kohdalleen :-) Kiva että tykkäät!

Aattelin, että lyhytvartiset villasukat on keväällä kätevät. Käytän itse villasukkia ympäri vuoden, usein juuri lyhytvartisia.

Pikaista paranemista skootterillesi! :-D

Lilou kirjoitti...

Olipa suloinen paketti! Itsekin juuri valmistelen pakettia omalle ystävälleni, mutta tuosta paremmaksi on vaikea laittaa :)

Silja kirjoitti...

Pakettin sisällölle tuli kyllä käyttöä!

Itse kävin juuri viemässä omalle ystävälleni paketin postiin(: