sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Yskin kohta keuhkoni pihalle

Ou maaai, oon taas kipee!

Tälläkertaa yskin niin kovasti että kohta keuhkot tulee ulos, nenä tukossa ja tosi nuutunu olo.
Siks teen vaan pienen postauksen et saan esiteltyy mun hurjat ostokset (:



Tosin tähän alkuun meidän komistus halusi sanoa teille terveiset.

Eilen oli hauska päivä.
Oltiin sovittu Henkan kanssa että käydään riksussa katsomassa missä amis on, Henkalla kun oli auto käytössä niin oli helppo käydä katsomassa.
Henkan seurassa on mukava olla, saa puhuttua hauskoja asioita, olla rennosti ja sitä rataa.
Riksusta tultuamme mentiin Henkalle jossa juttelin hetken aikaa toisen serkkuni kanssa kun Henkka kävi mittaamassa ilmanpaineet moottoripyörästään.

Äiti soitti kun oli tulossa kotiin ja ehdotti että käydään yhdessä kaupassa hakemassa ruokaa.
Se ketale veikin meidät rossoon syömään!
Onneks olin sentään laittanu ihan inhimilliset vaatteet päälle, yleensä kauppaan lähetään collarit ja laskettelutakki päällä:D
Oon sen verta nirso että en uskaltanu koittaa mitään erikoista ruokaa jos en sit pidäkkään siitä.
Tyydyttiin äidin kanssa tilaamaan pitsat, äiti luetteli ensin täytteensä mutta olin niin liimautunu siihen täytelistaan etten kuullu mitä se tilas, sen jälkeen annoin oman tilauksen ja huomattiin että oltiin tilattu ihan samanlaiset pitsat!

Nähtiin Sofikin vilaukselta prisman edessä.

Äiti kyllä osaa välillä yllättää, käytiin ruokailun jälkeen meinaan ostamassa esim tämmösiä.



Meidän taloudessa asuu kolme naista jotka pesee usein hiuksiaan niin me ei koskaan viittitä ostaa mitään tigejä kun ne on sen verta kalliita ja ne menis hetkessä.
Siks me tyydytään ihan markettitavaraan.
Mä en hirveesti Sunsilkistä tykkää koska oon kuullu että niissä ois silikonia.
Eilen tosin huomasin ton kiiltoa antavaa shamppoon ja päätin testata sitä.
Ja enhän mä tietty koskaan voi ottaa samaa ns sarjaa olevaa hoitoainetta joten hoitoaineena toimii tuuheuttava hoitoaine.
Toi Sunsilkin kiiltoshamppoo on aivan ihanan väristä! Semmosta sateenkaaren hohtosta (:
Sit ostettiin vielä syväpuhdistava maski, oon ennenkin käyttäny tota Glisin shamppoota ja hoitoainetta ja noi tuoksuu niiiiin ihanilta! Ruusulta (:
Koitin noita kaikkia tänään ja oon kyl tyytyväinen lopputulokseen, hiukset kiiltää ja on satumaisen pehmeet.

Ostettiin me muutakin mutta kuka haluaa nähdä millasia alusvaatteita me ostettiin, käsi pystyyn nyt?

Illalla lähdin takasin riksuun erään kaverin luokse.
Tapasin siinä matkalla muutaman venäläisen naisen ja jäin juttelee niiden kanssa, oikeestaan ne saatto mut asemalta keskustaan ja niiden kanssa oli tosi mukava jutella (:

Yö meni vähän pitkäks, mentiin kuudelta nukkumaan ja yheltätoista olin jo liikkellä.
Onneks äiti tuli hakemaan mua Riihimäeltä, mulla ei ollu takkia mukana ja ulkona sato ihanasti. Siinä äitiä ootellessa hokasin kirpputorin jossa kävin pyörähtämässä ja en lähtenyt tyhjin käsin.

Siellä olisi ollu viakka mitä ihania kenkiä, tosin kirpputori hinnoiks aika kalliita.
Yhdet valkoset korkkarit makso parikymppiä, en älyä miten joku kehtaa pyytää tuommoisen summan kengistä josta oli korkolaput hajonneet ja nahkakin halkeillut.
Yhdet keltaiset korkkarit makso 15 ja ne oisin voinnukkin ostaa, se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
Kirkkaankeltaiset kiiltopintaiset korkkarit ja niittejä!
Ja mun koko vielä, mulla ei vaan ollu tarpeeks rahaa mukana.
Hitto että ketutti, oon koko illan haikaillu niiden perään.

Kahdet kengät kyllä löysin, toisista kustansin 2 €, toisista 4,50€
Ja molemmat hyvässä kunnossa






Itseasiassa mulla on tommoset samanlaiset kun noi alemmat mutta sinisinä (:
Siks ei tarvinnu sovittaa noita koska tiesin että noi on sopivat (:

Töitäkin tuli tehtyä tänään ja olo on sen mukanenkin.

Nyt lähden kyllä sängynpohjalle parantelemaan itseäni.

SEYA!

Ps.


Se on niin lutunen aina pesun jälkeen (:

0 kommenttia: