torstai 23. huhtikuuta 2009

Viikon kuulumiset

Hiljasta on ollu.

Oon mukamas ollu niin kiireinen koko viikon.
Itseasiassa mulla ei ole maanantaista kovin selvää muistikuvaa, nuo uudet lääkkeet saa pään ihan sekaisin.
Tiistaina oli kuntoutusta ja iltapäivällä iski armoton päänsärky joka ei tuntunu loppuvan edes migreenilääkkeillä.
Keskiviikkona oli taas kuntoutusta, tehtiin ruuaks hampurilaisia ja ranskalaisia plus uunijäätelöä joka oli muuten ihan sikaherkkua mutta mansikat oli vielä jäässä:D
Iltapäivällä päänsärky iski niin kovaks että oli pakko vetää päiväunet ja jättää työt väliin. Illalla kävin vielä yhden pojan kanssa lenkillä.
Tänään nukuin komeasti pommiin joten en kerennyt kuntoutukseen.
Tänään päätä on jomottanut taas pikkaisen mutta niskat on ollu enenpi kipeinä.
Tehtiin me äidin kanssa ihan sikahyvää ruokaa, kotitekoisia lihapullia joiden sisällä oli raejuusto plus perunamuusia ja ite oon niin hurahtanu kermaviilitillikastikkeeseen että tein sitä itelleni.
Kymmenen aikaan lähdin taas lenkille pojan kanssa, pojan koira oli tälläkertaa myös mukana.
Aikamoinen suoritus muuten, oon käynny viikon sisällä 3 kertaa lenkillä, huh:D
Toisaalta ihan hyvä vain, oon ihan onneissani että oon saannu lenkkikaverin, yksin on niin tylsää lenkkeillä.
Mulla ois vie pieni satsi kirjotettavana ekasta ennakkotehtävä paketista ja sen lisäks vie pariin kysymykseen pitäis vastata. Teen ne suosiolla huomenna koska oon nyt jo niin väsyny että mitään ei oikeen rullaa päässä.

Toisen koulun ennakkotehtävät pitää onneks palauttaa vasta toukokuussa ja ne tehtävät on niin helppoja musta että se menee simppelisti.
Stressaan vaan ton ekan paketin yhtä tehtävää jota ilmeisesti en sitten tee koska mä en kertakaikkiaan osaa, se vähentää kyllä mun pisteitä muttakun mä en kertakaikkiaan osaa tehdä animaatiota :S

Sain muuten salaiselta blogiystävältä paketin jonka esittelen huomenna kun akut on ladanneet.

Nyt painun sängyn pohjalle kera



Uneja!

3 kommenttia:

Salainen ystäväsi kirjoitti...

Moi taas :-)

Ihan näitä vaihtoja kokeneena osallistujana suosittelisin, että koettaisit mahdollisimman pian postata siitä toisesta huhtikuun lähetyksestä. Joissain ringeissä on nimittäin poistettu osallistujia kesken kaiken, kun niitä raportteja ei tule houkuttelemallakaan. Olisi harmi, jos putoaisit puolessa välissä pois. Voin vaikka lähettää sinulle valokuvan niistä koruista, jos et itse saa kuvattua niitä. Postaukset ja raportit ovat tärkeitä, koska niistä emot näkevät, että kaikki osallistujat noudattavat sääntöjä ja ovat mukana tosissaan.

Hauskaa alkavaa viikkoa!

Silja kirjoitti...

Viitsisitkö olla ihana?
Oma kamera on rikki ja kuvia en saa otettua, puhelimella saan kyllä otettua mutta en löydä piuhaa mistään ja mun puhelimeen ei käy kun se yks piuha.
Ketuttaa tuo tilanne todella :S

Salainen ystäväsi kirjoitti...

Laitoin kuvan siihen sähköpostiosoitteeseen, joka sinulla on Blogger-profiilissasi merkittynä!