torstai 4. joulukuuta 2008

Ei tästä mun videoviikosta tuu mitään.

tehdä oon niin väsyny etten jaksa tehdä videoita.
Juttuja ei tuu mieleen, ei mitään:S

Sain eilen tiedon että mun sairaspäiväraha on hyväksytty joten sen kunniaks tilasin henkkamaukalta itselleni kengät, kaks paitaa ja janikalle viimesen silauksen joululahjaan.

Ensviikolla aijon mennä kunnolla ostelee joululahjoja, äidille on lahja jo tiedossa, Janikan lahjan oon jo ostanut muttaJonista en tiedä, mitä mä sille voisin ostaa, rahatilannekkin on se että Jonille voin ostaa maks 15 eurolla lahjan, sillä ei peliä osteta mitä se toivoisi.
Jos ostaisin vain jonkun kivan leffan sille ja karkkia.
Meillä on eräs tuttu hollannissa jolle tein eilen joulukortin ja joulusukan, ajattelin siihen lisäksi ostaa vielä levyn jossa on suomalaisia joululauluja ja jotain suomalaista karkkia.

Silja kuittaa

0 kommenttia: