perjantai 12. joulukuuta 2008

Jouluostoksia

Eilen olin Lillan ja Mikon kanssa helsingissä ostoksilla.
Piti ostaa joululahjoja mutta tulihan sitä tietty itselleen ostettua vaikka mitä (:

Janikan lahjan olen jo astanut aikasemmin ja nyt vain odotan sitä henkkamaukan tilausta että saadaan lisä tavaraa lahjaan.
Jonille ostin eilen muutaman hikinauhan ja kaulakorun, lahja tarvitsee lisäystä vielä mutta Janika ostaa ne ensiviikolla, meillä on siis yhteinen lahja johon minä ostin nuo nauhat ja korun, Janika ostaa mässyä mukaan.
Äidin lahjaa en voi kertoa koska äiti lukee tätä blogia(:

Mutta mitä myö itelleni ostin(:
Käsi ylös kuka arvaa.
Kengät(: khih, aivan upeat valkoiset avokkaat, meinasi ensin jäädä hyllyyn koska katselin koon olevan liian suuri minulle mutta onneksi lopulta sovitin kenkiä ja ne istuivat täydellisesti!.
Paidan ostin myös itselleni, henkkamaukan alereessä roikkui siniharmaa toppi jossa avoin kaula aukko, hintaa alennuksen jälkeen löytyi vain 2 euroa (:


Siinähän ne uudet namut ovatkin.
Oikea hinta olisi ollut 60 euroa mutta nuo olivat viimeinen pari joten mukaani ne lähtivät kympillä (:

Jalat on tänänä ollu aika kipeet, tuli eilen meinaan talsittua ympäri helsinkiä ja vielä illalla kävelin Jäken asemalta Samille josta vielä Samin jollekkin kaverille ja takas.
Jalassa oli mun lempinilkkurit jotka on aika kärsineet mun käytöstä:D
Kengät ja sukat oli ihan märkiä kun pääsin perille, takaisinpäin kävellessä laitoin nuo avokkaat jalkaan ilman sukkia ja ei, jalat ei kastunu eikä roiskunu rapa sisäpuolelle.
Hiukan oli liukasta kävellä mutta liukastumista ei onneksi tapahtunut(:

Tänään olen ollut pääasiassa kotona, Enon vaimolle kävin viemässä hänen Partylife tilauksen, siinä samalla sitten piirtelin Elenin (Serkun tyttö) kanssa tonttuja ja kateltiin barbielokuvaa.
Sen jälkeen äiti hakikin mut sieltä, käytiin kaupassa ja tultiin kotiin.

Päivän asunu mulla on ollut
Tummat farkut - Lindex
Siniharmaa toppi - Hm
Mustaharmaa kiiltävä bolero - Uff, alkuperäisin hm

Ulkona
Adidas superstars - Intersport
Musta talvitakki jossa hihat ovat neulotut - JimJill

Mun rakkaimasta takista meni vetoketju rikki, siksi piti kaivaa tuo toppatakki.
Tosin sain äidiltä hänen vanhan villakangastakin jonka lyhensin, tuo oli eilen helsingissä päällä.
Se on vian hiukan liian iso mulle joten sitä pitää kaventaa tai joko laittaa toinen nappirivi (:

0 kommenttia: