lauantai 20. joulukuuta 2008

Joulukuusen koristelu

Oon niin väsyny, oon kahen vuorokauden aikana nukkunu vaan jonkun 5 tuntii, sit vituttaa näin suomeksi sanottuna.

Koristelin kuusen, valittuja paloja siitä:
"Tän kuusen pitäis olla nainen mutta tää näyttää ihan transulta"
"Tätä kuusta ei korjata edes jac jardinin meikeillä"
"Heitän tän kuusen menemään ja käyn kaataa paremman"
"TÄÄ ON RUMA"
"Pauli halus ihan varmaan pilata mun joulun hankkimalla ruman kuusen"
"Äääää, tää kuusi on ihan vammanen!"
"Annan tälle turpaan"
"Mulle tulee kohta hermo"

Olihan niitä muitakin mutta eipä satu nyt mieleen.
Uhotessani turpaan vetämistä heilutin joulupalloa kädessä joka lennähti kohti kuusta ja pudotti palloja, äiti sai nauraa kippurassa.

Neidit, otetaanhan huomioon että oon ollu tosi väsyny kun kuusta koristelin joten suusta on tullu vaikka mitä:D

Eräs vanha luokkalaiseni oli käymässä meillä, viimeksi häntä olen nähnyt 2 vuotta sitten, oli kivaa nähdä, näytin hänelle paikkoja, käytiin syömässä, iskettiin miehiä, datattiin, käytiin ottaa Sadulle kielikoru ja ynnämuuta.

Tää tais olla tässä, en jaksa kirjottaa enenpää :D

0 kommenttia: