tiistai 20. tammikuuta 2009

Congratulations USA


Tänään, 19.00 suomen aikaan, Barack Hussein Obama II lausui virkavalansa.
Kello 18.30 alkoi ykköseltä Yhdysvaltain presidentin virkaanistujaiset.
Olen katsonut istujaisia alusta asti ja en tiedä pörrääkö mun hormoonit jotenkin kovalla vai liikuttiko tuo obaman siirtyminen presidentiksi mutta multa meinas tulla tippa linssiin.

Ihan oikeasti :D

Olen iloinen että Yhdysvallat saivat uuden presidentin jonka tavoitteet ja lupaukset ovat yhdyskunnalle hyväksi.
Helsingin sanomissa luki aamulla että Obaman kannatus on 80%
Jos näin suoraan sanotaan niin minua hävettäisi olla George W Bush
.
Bush on tuonnut yhdysvalloille häpeää turhanpäiväsillä sotahullutuksilla.
Usa on myös menettänyt miljoonia Bushin typerillä sodilla.

Mutta asiasta kukkaruukkuun.
Mun hm:n paketti ei ole viekään tullu! ARGGGGGGG
Haluun jo ne ihanuudet itelleni!

Käytiin tänään kuntoutuksessa pelaamassa sulkapalloa ja jumppaamassa jotain ihmeen hikipallojumppaa.
Nyt kyllä tuntuu että on jotain tehnyt, persaus ihan jumissa, samoin kädet.
Ajattelin kyllä vielä tänään jumpata Core Rhythms "jumpan"

Nyt takaisin tv:n ääreen

0 kommenttia: