tiistai 13. tammikuuta 2009

Tekee mieli kirjoittaa jotain mutta mitä?
*Pim*
Näin Nelliinalla tämmöisen pienen kyselyn joten ajankuluksi teen tämän(:

1. Mitä löytyy kotoa?


Jätän suosiolla kylppärin ja äidin/veljen huoneen kämättä läpi :D
Keittiöstä meiltä löytyy 2 isoa kaappia jossa toisessa säilytetään työkaluja, toisessa kaikkea krääsää ja lääkkeitä.
Tottakai keittiöstä löytyy myös kaikki oleellinen eli uunit, jääkääpit ynnämuut.
Ruokapöytä on puuta ja metallia, valkoiset tuolit, koiran ruokakipot, ilmoitustaulu. Aika pelkistetty.
Olohuoneesta löytyy kaksi kirahyllyvitriinisekoitusta. Vitriineistä löytyy kristallilaseja, minun iittalan astiat ja kaikkea posliinista ja vähemmän posliinista tuliaista mufalta ja papalta maailmalta.
Kulmasohva ja muhkeat tyynyt.
Tätä on niin vaikea kuvata, pitäisi olla kuva.
Tietokonepöytä, kaksi nojatuolia ,kasveja ja tauluja.
Eteiskäytävä joka johtaa olohuoneeseen, minun/lillan ja jonin/äidin huoneeseen on maalattu keltaiseksi, piano on seinää vasten, peilipöytä, pieni lipasto, valokuvia.
Lillan ja minun huoneesta löytyy ikeaa, valkoista ikeaa.
Kuvakollaaseja.

Kaiken kaikiaan meidän talosta löytyy uusia huonekaluja, vanhoja tauluja, kalliita posliinikoristeita, kristallia ja sekasortoa.


2. Mistä en osaa luopua?

Kengistä ja vaatteista, monesti pitäisi heittää jotain pois mutta minä en vaan voi luopua, vakuutan että tämä on tärkeä mutta kuitenkin se joutaa kaapinpohjalle.




2. Millainen olin lapsena?
Äiti: Helppo
Söin kaikkea mitään eteeni pistettiin, nukuin hyvin, apina!
Kiipeilin kirjahyllyjen päälle ja yleensä alasti, näistä on kuvia!
Äidin kertoman mukaan nousin seisomaan kun oli 6kk, kävelin kun olin 8kk ja juoksin jo 10 kuisena.
Itse muistan lapsuudesta sen että olin usein poikien kanssa kuin tyttöjen.
Oih, pidin barbeista, olin aina niin kateellinen serkulleni kun hänellä oli aina kaikki uudet nuket ja minulla oli vain muutama, en edes taloja saannut!
Katkera vieläkin:D


4. Millainen olen nykyään?

Itserakas.
Haluan että huoneeni on siististi, siksi nipotan janikalle kokoajan kun hän jättää vaatteet, meikit ja kaikki sekaisin, tosin itsekkin teen tätä.
Mutta minä siivoan jälkeni yleensä . Nyt äiti lukee nämä tekstit ja tuhahtaa etten enkä siivoa.
Kuuntelen semmoista musiikkia mitä sinä et kuuntele. Yritän pukeutu mahdollisemman kivasti.
Rakastan eriparisukkia
Pidän lukemisesta. Yksi asia mistä en tykkää mitä on iän kanssa tullut, paino.
Olen lihonut ihan suunnattomasti vuosien varrella, lupasin itselleni uutena vuotena että yritän laihduttaa ihan tosissani.


5. Mistä kriiseilen?

Aikausein siitä miltä näytän, eilen Lila vain nauroi kun olin ihan kriisin partaalla siitä kun naamani on niin pallo, rintani pienet ja maha makkara.

6. Ja mitä ny vielä?

Mainitaanko että en syö kalaa, en kanaa enkä edes täyslihaa.
Jauhelihalla ja nakeilla vedetään!
Okei nyt moni tuhahtaa että jos söisin kalaa ja kanaa voisi tuo painokin alkaa tippua, en vain yksinkertaisesti pidä niistä yhtään!

Hih, haastanpas tämän tekemään Moumoun, Nompan ja Ia:n !



Eipä mulla muuta, älkää liukastuko tolla ulkona!

2 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Kiitos, toteutan tässä joskus.:)

MouMou kirjoitti...

Paitsi että julkaisin vastaukset tähän jo aamulla. En vain tajunnut heti samaksi haasteeksi!:D