perjantai 30. tammikuuta 2009

Hiusset

Tänään, ennen kahdeksaa mun hiuksen näytti tältä.

Äiti opetti että koskaan ei saisi pyydellä anteeksi sitä mikä on. Tiedostan asian että olen ruma ja vaikka mitä mutta saa luvan kelvata, ei tartte tykkää jos ei tykkää tälläsenä

Varttia yli yhden hiukseni näyttävät tältä.




Ennen kuvasta ei saa tarkkaa kuvaa hiuksistani mutta pöheikkö vaalentui ainakin asteen ellei kaksi.
I like!

Kävin tänään reijittämässä lisää naamaani.
Madonna saapui takaisin puolen vuoden poissaolon jälkeen.
Ekassa muodonmuutos kuvassa näkyy (:

Löysin tänään Cittarista aivan täydelliset kengät, mustat nahkaiset, lämmin vuori, ihana varsi, aivan täydelliset ja vielä pilkkahintaan mutta mitä.
Kyseisiä kenkiä oli jäljellä enään kaksi paria, kokoa 41 olevat ja minun kokoni, 38 mutta arggggggh!!! JOKU OLI PIILOTTANUT SEN TOISEN PARIN!!
Tangossa roikkui vain yksi ihanuus kokoa 38.
Tuli etsittyä sitä myyjien kanssa mutta sitä ei löytynyt :S

Sen johdosta oon angstannu koko päivän ja ryhdyin boikotoimaan cittaria.
Joo ehkä vähän lapsellista mutta ne oli niin täydelliset!

No trendikengästä löyty kengät, kuvat niistä myöhemmin.

Nyt väsyttää olan takaa, oon ollu hereillä jo kohta kaksi vuorokautta joten uni alkaa pukkaamaan, ihania unia kaikille teille!

0 kommenttia: