tiistai 6. tammikuuta 2009



Kuvasin tänään kaksi videota jossa esittelin siis kaikki kosmetiikkani mutta koneeni ei suostu lataamaan videoita kuin picasalle josta en saa niitä vietyä muualle.

Löysin kätköistäni videon jonka olen tehnyt kesällä.
Hiukseni ovat tuosta kasvaneet rutkasti ja värikin on eri (:

Nauroin tuossa kun video normaalilla nopeudella kestäisi 7 minuuttia, piti saada siitä lyhkäsempi ja tuli leikittyä vähän nopeutusnappulalla, 7 minuutin hiustenlaiton saan aikaseksi videossa minuutissa:D

Ajattelin juuri lakata kynteni ja käydä nukkumaan.
Olisin niin halunnut katsoa elokuvaa mutta minun tai siskoni kone ei pyöritä kyseistä levyä ja minun tv:ssä ei toimi pleikkari jostain kumman syystä ja en viitsi olohuoneeseen mennä katsomaan kun äiti katsoo jotain ohjelmaa.
On se kiva juu.

Meidän koko taloyhtiöstä lähti tänään lämmin vesi ja lämmitys pois.
Onneks huoltomiehet sai asian korjattua, sisällä lämpötila laski muutaman asteen ennenkuin saatiin asia korjattua ja minä olin jo ihan jäässä!
Kuvitelkaa jos olisi ollut koko yön lämmöt poissa:S

Aamulla kävin terveyskeskuksessa ja äiti ei pystynyt heti heittämään minua kotiin kun sen koulu alkoi, ja en, en jaksanut kävellä tuolla pakkasessa! vihaan kylmää.
Olin sitten äidin koululla jonkun tunnin, luin metroa ja pelasin ipodilla pasianssia.
Kotiin tultuani löhähin sohvalle, katsoin kissojen valtakunta- ja Paavo Pesusieni elokuvan.
Nukahdin tosin Paavon aikana ja heräsin siinä kahden aikaan sohvan nurkasta koira kainalossa.





Paavo on kyllä aika suloinen.


Ootteko nähny mun etanaa?? Se pääs hukkumaan.
Kai se jostain kiven alta löytyy(:

Mutta näihin kuulumisiin, unia :3

0 kommenttia: