lauantai 14. helmikuuta 2009

B What U Wanna B

Näin aluksi, oikein suklaisen hyvää ystävänpäivää kaikille!

Vihdoin ja viimein olen saannut henkisen tasapainon koulun suhteen.
En ole teille purnannut tästä asiasta mutta ajattelin vain kertoa mitä tuleman pitää.

Aloitin siis syksyllä lähihoitaja opinnot jotka kuitenkin erinäisistä syistä keskeytyivät.
Alkutalven olen ollut pienoisessa miten sen sanoisi, ahdistuksessa koulun suhteen.
Yhteishautkin alkavat kohta mutta nyt olen päättänyt.
Hyvinkään parturikampaaja-linja, täältä tullaan.

Eihän tämä tarkoita sitä että jos nyt opiskelen itsestäni kampaajan ettei minusta koskaan voisi tulla sairaanhoitaja tai jopa se lääkäri.

Muttakuitenkin, ensisyksystä (otetaan huomioon se siis että pääsenkö sisään) lähtien alan opiskelemaan hiuksia kuten minun piti jo ysin loputtua tehdä.
Se tuntuu tällähetkellä ainoalta järkevältä vaihtoehdolta.



Farkut ~Lindex, toppi~Seppälä, pitkähihanen~hm


Psssss.

Olen hiukan söpö


0 kommenttia: