lauantai 28. helmikuuta 2009

Ipod nano

Tänpäivän postaus ei liity mitenkään Ipodeihin, tuo sana on lähinnä nykyisin minun, Sofin ja Lilan insidejuttu.

Torstaina oltiin keilaamassa Lilan, Micon ja Roosan kanssa, arvatkaa oliko hauskaa yrittää heittää palloa kun päässä alkaa soimaan sana Ipod nano semmosella tosi hassunkurisella äänellä.
Tosin tulin kyllä toiseksi keilauksessa!
Eilen Sofi tuli meille yöksi, syötiin, katottiin telkkua, otettiin kuvia ja hassuteltiin.




Tänään ollaan tehty vain töitä ja nyt ollaan vaan taas, varmaan kuvia otetaan taas.

Päätin siinä sitten esitellä teille mun lempparikesäkengät, läpsyttimet, supparit, lacostet ymsmuut tuommoiset jätin pois.



Nää ihanuudet mä ostin joulun alla Andiamosta. Nää oli viimenen pari ja pakkohan mun oli saada nää.
Tosin näissä mun jalat näyttää hessuhopilta mutta nää on vaan niin rakkaudet.
Nää tulee olemaan kesällä useasti jalassa.



Sofi häiritti mua kun yritin ottaa kuvia.
Nää oon ostanu -07 kesällä ja näitä on tulli pidettyä tosi paljon mutta siltikin nää näyttää ihan uusilta, tosin meidän kipi narsi näitä toisen kengät kärjestä kun se oli pikkunen.


Henkkamaukan alesta löyty neljällä eurolla ihanan sähkönsininet kengät.
Tosin tilasin liian pienen koon koska en ollut ennen henkkamaukalta mitään tilannut mutta kun oon sisällä näillä tassutellu on nää muotoutunu ihan sopiviks (:



Sofia nimes nää intiaanikengiks.
Oli ihan pakko viimevuoden elokuussa nää uuden koulun kunniaks.
Olin katellu näitä jo aikasemmin kaupassa mutta sitkun näin että nää oli alennuksessa niin sillon nämä lähti mukaan.

Mun oli tarkotus lisätä vielä yhistä kengistä kuvat mutta ne epäonnistu joten en sit esittelekkään niitä.
Mutta tässä on mun ensikesän käytetyimmät kengät (jos ei lasketa läpsyttimiä, ajokenkiä ja niitä kenkiä joita tulen vielä hankkimaan(:)


Mä en älyä, oon alkanu käyttää puheessa sanaa lol. Mistä ja kuka sen on tartuttanu muhun.

So:plaplapla
Si:Kui vanha se on?
So: No -95
Si: Lol

So:plaaplaaplaa
Si:Lol

So:Se on ihastunu muhun
Si: Lol

Joo:D
Sofi alkaa meikkaa mua, voisin huomenna esitellä teillen mahtavimman ripsivärin mitä oon ikinä koittanu!
Seya

0 kommenttia: