maanantai 23. helmikuuta 2009

Laiska postimies

Meidän postimies on aika laiska, se ei ole vieläkään tähän päivään mennessä tuonnut minulle mun linnan juhlat-kutsua, eipä se muuten tuonnutkaan oscar gaalan kutsua, ensivuonna, jossei kutsua näy tai kuulu teen kyllä sen valituksen postiin.
(Huonoa huumoria puoli seitsemän aamulla:D)

Olen tässä sivusilmällä katsellut oscareita mutta silti ne ovat menneet totaalisesti ohi :F
Ainoa puku jota kuolasin, tai oikeastaan, ainoa puku jonka rekisteröin oli Miley Curysin mekko, yritin googlettaa kuvaa mutta eipä sitä lötynyt vielä, ehkä päivemmällä(:

Asiasta lipputankoon, mä olen niin in lööööv<3
Voiko olla namumpia? nämä on ihan must pakko hankkia kesäksi.

Ja koska olen nainen, anteeksi korjaan ,olen nainen joka rakastaa kenkiä, eiväthän yksi pari namuja riitä kesäksi, ainakin nämä ovat myös "pakko" löytyä kenkäkaapista.
En kyllä pistäisi pahakseni jos nämäkin täydentäisivät kenkäkokoelmaani

Kate Winslet voitti jonkun palkinnon, en huomannut minkä.
Puku olisi kyllä saannut olla hieman erilaisempi, jotenkin mielestäni tuo ei sovi hänelle, väri on ihan okei mutta tuo malli, jotenkin se ei vaan sovi.
Mutta nuo korvikset, awww, timanttiset ihanuudet, hittokun oon niin huono kuvailemaan asioita, ehkä teidän täytyy huomenna katsoa netistä millainen puku ja korut Katella oli niin ehkä sitten ymmärrätte hiukan paremmin.
Jos joku ihmettelee jos tekstistä löytyy tavallista enemmän kirjotusvirheitä, se johtunee siitä että kirjoitan samalla mutta katse on liimautunut tv:seen

Nyt taidankin siirtyä sivuvasemmalle lämmittämään lainerautaa, sen jälkeen laineittamaan hiuksia(:

Katsoitko sinä oscar gaalaa?

0 kommenttia: