keskiviikko 25. helmikuuta 2009

Lila

Ajattelin tänään kertoa eräästä henkilöstä joka on minulle rakkain henkilö heti äidin jälkeen.
Nyt moni jo arvuuttelee, se kertoo poikaystävästä, ei ei ei.
Tämä rakas on Janika alias lila (ja jos joku on ihan ällikällä lyöty kuka ihmeen Janika/lila, Lila on pikkusisko siis(:)

Janika eli tästälähtien Lila on 162 senttiä täyttä energiaa!



Lilan nuoresta iästä huolimatta hän on todella viisas, kielinero ja mahtava unikaveri.
Asuntomme pienestä koosta johtuen nukumme Lilan kanssa samassa huoneessa eikä se minusta tuota ongelmia. Hyvin me mahtutaan nukkumaan tuohon meidän sänkyyn ja olemaan yhdessä.




Kaikkea en uskalla Lilasta kertoa, se vetäsee mua turpaan muuten.
Mutta jotain pieniä voin kertoa.

Mitä lila kuuntelee?
~Aina meidän yhdessä olessa lila kuuntelee tietysti mun hyberihanaa musiikkia, oikeesti lila meinaa vetästä mua turpaan kun kuuntelen kokoajan jotain lässynlässyn musiikkia ja se haluais kuunnella Kornia, Ari Koivusta, Steen1 yms muuta tuommoista.

Mitä lilan päältä löytyy?
~ Useinmiten mustat farkut, printtipaita ja jeesushuivi.
Välillä collarit ja jotain toppeja ja huppareita, tosin on myös niitä päiviä kun laittaa jalkaansa jotain räikeää.

Kuvamateriaali kehiin, minä tein tuon paidan!!!!

Miksi lila on niin rakas?
~Ihan oikeasti lilahan ei ole kokonainen sisar, puolikas se on mutta mulle se on aina ollut ihan kokonainen.
No tietenkin Lila on rakas koska hän on minun sisareni mutta muitakin tekijöitä löytyy, lila osaa piristää minua, kuulisitten välillä sen puhetavan.
Lila jaksaa välittää vaikka välillä silläkin on niitä päiviä ku tuntuu ettei mistään tule hevon kettuja mutta silti se vaan jaksaa.
Se osaa naurattaa mahan kipeäksi.

Onko lilassa jotain ärsyttävää?
~Välillä ärsyttää se että olen laittamassa jotkut tietyt kengät jalkaan ja lila on viennyt ne, saman kokoinen jalka niin helppoi käyttää kumpienkin kenkiä, sama asia paidoissa muuten mutta koko on kyllä eri :D



Insideläpät?
~NIITÄ ON!
Esim vaikka "älä leiki mun sienillä" "sienissä" "akne" "mistä näitä senttejä oikeen tulee" yms.

Me tehdään jopa lilan kanssa yhdessä töitä, aina keskiviikkosin ja lauantaisin jaetaan postia :D





Miten lila meikkaa?
~Mattemoussee, Eyelineriä, kajaalia, ripsaria ja kulmakynä (y)


Millainen lila on luonteeltaan?
~Iloinen, hiukan villi välillä, erikoislaatuinen(:


Mutta nyt tekemään töitä, Silja kuittaa ja lila häpee silmät päästään kun sisko on menny tämmösen tekee siitä ilman sen lupaa:D

0 kommenttia: