maanantai 23. maaliskuuta 2009

Elou

Reissusta olen selvinnyt kotio jo perjantaina mutta aika on ollut kortilla.
Perjantaina Herra x tuli meille yöksi ja lähti lauantaina kun itse lähdin töihin, töiden jälkeen nukuin päikkärit, katsoin huuman ja menin nukkumaan.
Sunnuntai meni alkupäivästä lukemalla ja yllätys yllätys, arvatkaa kelle pamahti kuume päälle?



Eilen olo oli ihan toivoton ja aamulla oli vielä kanssa semmoinen olo että hittolainen, teki mieli lähteä käymään lääkärissä mutta en olisi jaksanu liikkua julkisilla.
Äiti oli soittanut mummille joka toi lisää särkylääkkeitä, appelsiineja ja kanaa.
Nytkun on saannut syötyä edes vähän on olokin jo vähän parempi.

Tosin mua väsyttää ihan sikana ja särkee raajoiuhin joten taidan laittaa kannettavan sivuun ja alkaa lukemaan Harry Potteria ja kuoleman varjeluksia.
Oon aika ylpee itestäni, vaik oon 38 kuumeessa (joka on paljon koska mun normaali ruuminlämpö on just ja just sen 36) oon saannu luettuu tosta kirjasta 600 sivua!



Ainiin, Sallalla on synttäriarvonta!

0 kommenttia: