torstai 12. maaliskuuta 2009

My piercing anf tattoo

Helou.

Monet on varmaan huomanneet tekstejäni lueskellessa että multa löytyy ylimääistä reikää ja metallia varsinkin päässä.
Oon viimepäivinä ollu niin väsyny että ajattelin nyt tehdä helpon postauksen ja esitellä mun lävistykset ja tatuoinnit.

LÄVISTYKSET

Napakoru oli äidin lahja mun sweet sixteen lahjaks.
Hyvinkään Tattoo Hekalla otettu, tänke Heka !
~40€


Madonnan otin kun olin 14 mutta se meni muutaman kerran umpeen erinäisten syiden takia, kävin laittamassa sen takaisin joulukuussa samalla kun ystäväni otti kielikorun, tämä myös otettu Hekalla.
~30€

Alahuulen sivussa oleva koru on otettu elo- tai syyskuussa, en muista tarkempaa, arvatkaa missä kävin ottamassa?
~20 € omalla korulla

Vertical Labret, meniköhän se nyt oikein, mut siis toi joka menee niinkun ite huulen läpi on otettu viimevuoden kesäkuussa, mummi meinas saada sydänkohtauksen :D
Tän mulle tarjos Black Dog Tattoo, Hyvinkäällä sekin on.
~30€ omalla korulla


Vasemmassa korvassa on kolme normaalia korvisreikää ja inbrustial jonka teki Heka.
Haluisin vasempaan korvaan noiden kaikkien väliin korvikset, ne näyttää jotenkin tyhmälle kun oikeessa korvassa korvikset on tiheemmin kun vasemmassa:D
Oikeassa korvassa on neljä reikää.


Heka teki inbrustialin ja ekat reijät on käyty jossain koruliikkees ampumassa ja loput tehty itse(:
~normikorvikset 10€ ja rusto 45€

TATUOINNIT


My first baby, se on suloinen ja pieni, tämä siis nilkassa.
Tattoomama teki tän mulle, kiits <3 Lisko on otettu viimevuoden huhtikuussa.
~35€

Tribaalin alaselkään kävin hakkauttamassa Itiksen tatuointiliikkeessä, oisko ollu duck tattoo tai joku vastaava?
Tän otin myös huhtikuussa, hassu sattuma että olin eka varannu tän ajan ja sit silloinen poikaystävä sit ehdotti että otan tatuoinnin sen kanssa, no minäpä otin ja en kyllä oo katunu vaikka eipä olla yhdessä enään oltu aikoihin.
~100€


Halusin tähden lapaluuhun ja minähän otin, Tattoomamalla kävin tän myös ottamassa.
Heinäkuussa hakattu ja tätä on kerran käyty värittämässä lisää kun väri lähti kulumaan ikävästi.
~40€


Mulla ois vie suunnitteilla ottaa ton tähden alle kaks pienenpää tähteä, katsotaan katsotaan.

Taidan nyt lähteä treffeille nukkumatin kanssa, huomenna vapaapäivä ja tilipäivä joten katotaan mitä kaikkee ihanaa löydän ;)

Seya

0 kommenttia: