maanantai 16. maaliskuuta 2009

Oumai

Tää päivä on ollu niin menoa täynnä ja nyt heitän tän tietokoneen pihalle koska se ei suostu lisää kuvia koneelle, se lisäs yhen kuvan ja muut ei suostu tuleee, yyyyyyh!

Olisin niin halunnu näyttää laukun minkä ostin tänään.
Tommonen ihana mustaharmaa mummolaukku <3
Ja sit viimein löysin sen takin rinteeseen, olin kieltämättä tunnin Topsportissa koittamassa takkeja muttakun pitää aina viimetinkaan lähtee niin kaikki oikeet koot on menny, tai sit jos löyty sopivan kokonen niin sit hinta on jotain miljoona neljäsataa.
Koitettiin varmaan ihan oikeesti kaikki topsportin laskettelu ja ulkotakit ja ei löytyny oikee sopivaa.
Lähin sit kotiin vittuuntuneena kun pitääkin olla niin pullee ku pulla ja että mun Messilän reissu menee ihan pilalle kun en pääse mäkeen.
Mut onneks Prismasta, joo prismasta, löyty sopiva takki! ja kivan näkönen ja kaikkee ja kaiken lisäksi HALPA!.
Tosin huomattiin kotona että se myyjä ei ollu ees vetäny tätä takkia siit lukijan läpi joten me ei pulitettu koko takista mitään, sisko sai melkein samanlaisen.

Äääääää, mun kone ei suostu lataa sitä takin kuvaa tänne, heitän tän kohta ikkunasta pihalle.
Mua ärsyttää kans kun joku on ladannu mun koneelle cs:n ja mä en saa poistettua sitä, oon koittanu vaikka mitä ja se ei poistu, se herjaa salasanaa ennenkun sen voi poistaa ja mistä minä semmosta voisin tietää?

Joo meipi mä meen suihkun kautta nukkuu, pitäis pakatakkin ja siitäkin hirvee tressi ku en tiedä mitä ottaa mukaaaaan.

Oisko joku halukas tulla pakkaamaan mun puolesta?

0 kommenttia: