torstai 5. maaliskuuta 2009

Sunshine.

Miten auringonpaiste ja ns lämmin keli saa ihmisen hymyilemään?
Tänään kun istuin bussissa ja katselin ulos sisälleni valtasi tavattoman hyvä olo, semmoista oloa minulla ei ole ollut pitkini aikoihin, viimeksi viime kesänä.
Ehkä tieto siitä että kevät on alkanut tulla takaisin sai "hormoonini" öräämään ilosta.

Eilinen päivä meni juoksusi kaupungilla.
Aamulla vein sisarukseni kouluun, tai siis saatoin heidät.
Sen jälkeen tulin kotiin josta lähdin tunnin sisällä lounaalle kaupungille, kävin samalla ostamassa hoitoainetta, tupeerauskamman ja kasan alusvaatteita kun Anttilassa oli hyvä tarjous.

Sen jälkeen tulin kotiin, kerkesin puolituntia olla kotona kun äiti soittaa että sulla on Pialle aika, tuli ihan pieni kiiren seuraavaan bussiin että kerkeän ajoissa.
Pialta päästessäni Lila soitti että toisin hänelle rahaa että hän pääsee busilla kotiin.
Kävin tietty kilttinä isosiskona kiikuttamassa hänelle rahaa.
Päästiin kotiin ja oli huojentunut olo ettei tarvitsisi lähteä enään minnekkään ennenkuin työt alkavat.
No mitä vielä, Micco soitti ja pyysi meidän rutiini tupakalle.
Juteltuamme siinä hän kysyi mua mukaan tarjoustaloon ostamaan hiusväriä, suostuin koska muistin siinä että Micollahan on synttärit perjantaina.
Siinä vaiheessa kun astuin 4 kerran bussiin meidän bussipysäkiltä katsoi kuski minua huvittuneesti "*Johan on tytöllä kiire kun kokoajan bussilla ravaa."

Ja kello oli tuohon mennessä vasta neljä :D
Töiden jälkeen olin ihan poikki, salkkaritkin jäi kattomatta :´<

Tänään melkein nukuin pommiin taas, olin luvannut micolle mennä samaa matkaa hänen kanssaan asemalle.
Kuulin kuinka Lila sanoi lähtevänsä kouluun ja melkein heti sen jälkeen Lila soitti ja sanoi että Micco on tulossa meillepäin, katoin kelloa ja kirosin raskaasti, kello oli kakskytvaille kaheksan ja bösä lähtee tasalta.
Ei siinä, äkkiä Micco sisälle, vaatteet päälle, histen harjaus, hammaspesu, pikkasen ripsaria ja menoksi.

Tosin ehdittiin hyvin bussiin ja pääsin oikeaan aikaan kunttariin.

Mutta hei, mikä ihmeen pakkomielle mulle on tullut siivoamiseen?
Tälläviikolla olen imuroinnut huoneeni jo 3 kertaa, ja nyt on vasta torstai.
Sit oli pakko siivota keittiötä ja olkkaria vähän äidin mieliks.
Kävin ostamassa momalle kulmiksesta kinkkupiirakkaa ja tiramisuleivoksen, se sentään painaa pitkää päivää töissä niin halusin yllättee sen jotenkin.

Tästä postauksesta tuli aika kuvaton, en oo kerenny tänään ottamaan kuvia mistään muista paitsi yhistä mun farkuista, näätte huomenna mitä oon niille tehny ;)

Nyt lämmittämään äidille sen piirakka ja kattamaan sille pöytä.
Seya

Ps. Onko kukaan lukenu Juoppohullun päiväkirjaa?
Ite oon sitä nyt päivän lukenu ja se on aika hervoton, junassakin sai naurua pidätellä ettei muut kattonu oudosti.

0 kommenttia: