tiistai 24. maaliskuuta 2009

Huhu

Äiti mittasi mun kuumeen ennenkun lähti töihin ja se oli sen neljäkytä astetta.
Tosin sen on laskenu sen jälkeen ja nyt päiväl ja illalla lämpö on ollu semmosta kolmeseiskaa ja puolta.
Kurkku on vaan niin perkeleen kipee että mitään ei oikeen oo pystyny syömään, yhden satsin nuudeleita oon saannu menee alas, annoksen pehmistä ja vettä.
Oli kivaa katella kun noi mäyssytti tossa mäkkäriruokaa ja ite ei pysty syömää paljo mitää.

Oon mä tänää jotain saannu aikaseks, käytin koiraa ulkona ja vaihdoin lakanat kun tuntuu et oon hikoillu yhtä paljon kun siinä yhessä dödö mainoksessa se mies.
Ainii, vein mä laskettelureissun vaatteet viimein pesuun, joo tiiän oon ollu laiska.
Sain eilen myös luettuu potterin loppuun ja jatkoin juoppohullun päiväkirjan lukemista.

Joo mut taidan alkaa kattoo tv:tä ja lepuuttelee vie itteeni että oon perjantaina taas kunnossa. (:

0 kommenttia: