torstai 26. maaliskuuta 2009

Väriä

Pikapostaus.

Elämä alkaa viimein voittaa taudin puolesta mutta koska kello on jo näin paljon ja huomenna paljon tekemistä teen vaan pikapostauksen, huomenna olisi tarkotus sitten tehdä se postaus viimein meidän laskettelureissusta!

Päivemmällä aloin miettiä että hitto, mulla ei oo mitäääääään värejä vaatteissa, tuntuu että kaikki on mustaa, valkoista ja harmaata.

Mutta sitten raivasin vaatehuonetta ja tein löytyjä joita en edes muistanut olevan olemassa.
Sitten iski toinen kriisi, mulla on niin vähän vaatteita.
Mutta tähänkin autto se että aloin miettii että hetkinen, tässähän on vaan topit, t-paidat, ohuet pitkähihaset, tunikat ja hiukan paksummat pitkähihaset, päivä pelastettu.
Loput paidat eli suomeksi sanottuna villapaidat, hupparit, neuletakit, neuleet, bolerot ja kasa t-paitoja ja toppeja on pesussa.
Farkkujen kanssa mulla ei ole samanlaista kriisi ihme ja kumma.
Omistan tasan 3 farkut joita käytän, kahdet collarit ja yhdet suorat housut ja ne riittää mulle :D lol
Hamosia omistan muutamat kappaleet ja mekkoja apoutrallaa jonkun 4?

Miks paidoissa mulla on kriisi vaikka mulla on niitä sadoittain enenpi ku alaosia?

Kuvasinkin nuo mun paitahyllyt vaatekaapista, vaatekaapin esittelen sitten kun oon jaksanu siivota sen.



Khöm ei sit välitetä tosta alusvaatelaatikosta.
Eli vasemmalta oikeelle eka t-paitoja ja sitten topit.

Enosaaviikata.com
Vasemmalta oikeelle ns vähänpaksummat pitkähihaset, ohuet pitkähihaset ja tunikat.

Nyt tuli taas niin säälittävä olo kun noita on niin vähän:D
Ainiin, ostin tänään uuden ripsivärin, tai no äiti osti (:
Nivean Volume nanodefinition joka on ihan sairaan hyvää, suosittelen.
Iso harja ja mulla ei ainakaan ripset mene paakkuun, ripsistä tuli pidemmät ja tuheammat!

Toinen ostos oli veetin ihonkarvapoistovoide, tätä oon ostanu aikasemminkin mutta janika käytti tän loppuun kun olin kerenny käyttää sitä kerran :S
Nyt pidän ton visusti itelläni ettei kukaan kuluta sitä!

Äiti lähtee huomenna Oulun yläpuolelle ristipistoviikonloppuun näkemään ystäviään ja ristipistoilemaan.
Koti on siis mun vallassa khih.

Mut nyt suihkun kautta nukkumaan, uneja kaikille(:

0 kommenttia: