keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

My makeup and cosmetics

Oon tainnu tehä tän ennenkin mutta tehdään uudestaan.


Näitä käytän lähes päivittäin.



Hajuvesistä Celine Dionin Coty ja Adidaksen Floral Dream ovat kovimmissa kulutuksissa.


Koska mä en käytä puuteria ennekuin oon löytänyt semmoisen puuterin joka tuntuu ilmavalta kasvoilla, käytän Lumenen meikinpohjustusvoidetta joka pitää nassun mattapintaisena.
Sen päälle laitan Lumenen Sensitive peitenappulan voidetta punottaville kohdille.
Ja koska oon muutenkin iholtani en niin peri suomalaisen vaalea niin laitan Yves Rocherin meikkivoidetta jonka nimestä en nyt saa selvää, sävy on kuitenkin La Gacilly joka on astetta tummempi kuin oma ihoni :D


Silmämeikin pohjustan Lumenen silmämeikin pohjustus voiteella.


Oon huomannut että oon kangistunut näihin väreihin, aamuisin tulee useinmiten laitettua keltaista/vihreää/mustaa/valkoista päälle joten pitäähän meikinkin mätsätä.

Silmiin vedän rajauksen Maybellinen Liner express eyelinerillä.
Ripsiin kerros ripsiväriä joka esim tänään sattui olemaan Oriflamen 500% Volume mascara.
Pitäisi käydä ostamassa yksi Nivean ripsiväri joka teki mun ripsistä nin pitkät että rakastuin siihen vallan.

Tietty ennekuin meikkaan itseni, kosteutan kasvoni The Body Shopin Aloe soothing päivävoiteella.


Aina suihkun jälkeen laitan hiuksiini Schwarzkopfin Gliss sarjan lämpösuojavoidetta joka tuoksuu taivaallisen hyvälle.
Kun olen saannut hiuksi laitettua, laitan hiuksiini hiuslakkaa ja kuvaan sattui Wella wellatlexin värjätyille hiuksille suunnatun hiuslakka.


Kädet ja vartalon kosteutan Nevonin käsi ja vartalorasvalla jonka tuoksu on Ocean.

Siinä ne eniten käytetyt nyt olivat (:
Huulirasva jäi puuttumaan ja jos joku sen nyt ihan vaatimalla vaatien haluaa tietää, tällähetkellä käytän Miramen berry smoothie huulirasvaa.

*Mitä saadaan aikaan jos annetaan Siljalle kloriittia ja muutama paita?
Se selviää ;)

2 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

Kivoja meikkejä sulta löytyy :D

Silja kirjoitti...

Kiitos(: eikä tuossa ole vielä kaikki, tuolta löytyy vielä lipastollinen kaikkea(: