maanantai 9. maaliskuuta 2009

Just living my life (ay), my life (oh), my life (ay), my life (oh)

Tänään on ollu ihan mieletön koomapäivä.
Kotiintultuani katoin pari jaksoa täydellisiä ja nukahdin.
Nyt olo on raihnanen ja mitään ei jaksaisi tehdä.

Yritin päivän asua kuvata mutta jotenkin mun naamavärkki/vartalo ei suostunu asettautumaan kunnolla kuviin.
Joten se siitä, mä niin tahdon uuden kameran, toi meidän on niin surkee ku olla vaan voi, otin kuvia mun koruista niin tasan yks kuva onnistui eikä tehnyt kuvista pikselimössöö.

Mut te voitte mielessänne ajatella miltä mun päivän vaatteet näyttää.
Yllä oli siis kloriittifarkut (Halens), vihreä perustoppi(Only) ja harmaa villaneule(Lindex) jonka hihat ovat pussimaiset.



Laitoin pitkästäaikaa korvakorut korviin, vasemmassa korvassa mulla on nuo kolme "normaalia" reikää ja sitten tuo rustokoru.
Oikeassa korvassa on neljä reikää.

Kaulakorut ite tehtyjä, rannerenkaat Tukholmasta ja korvikset sieltä täältä (:

Mulla on onglema, me ollaan ensviikolla lähössä Messilään laskettelemaan ja ratsastamaan ja mulla ei ole lasketteluatakkia kiitos erään henkilön.

Mistä tähänaikaan vuodesta saa laskettelutakkeja?

Ja mieluiten edullisen semmosen!

Kai mä hipsin tästä tekemään jotain muutakun koomailen.
Seya

Ps.
Moumoulla ja Honey Junkiella on arvonnat käynnissä, käy kurkkaamassa ;)

0 kommenttia: