sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Viikonloppu

En älyä, aikaa riittäisi vaikka muille jaksaa mutta en mukamas koskaan kerkea kirjoittamaan mitään.
Olen kahden vaiheilla, lopettaako tämän kokonaan vai koitanko jatkaa.

No koitetaan kuitenkin vie.

Moumou lähetti mulle eilen sähköpostia, salaiset blogiystävät ovat nyt valittu.
Ah, sain kyllä mukavan neitosen jolle lähetellä paketteja(:
Jännityksellä odotan millaisia paketteja minulle tulee ja kuka salaperäinen ystäväni on.
Mulla on miljoonia ideoita mitä pakettiin laittaa ja odotan jo innolla tilipäivää että pääsen niitä toteuttamaan.

Asiaa mitä itsessäni en älyä, kovasti kinuan aina että saisin olla edes yhden viikonlopun yksin kotona, vain minä. Saisi pitää pienet juhlat ystävien kesken (ketä mä yritän huijata, kaikki ystävät ovat kaikonneet pois), soittaa musiikkia kovemmalla volumilla.

Ja mitä minä olen tehnyt? Istunut yksin kotona, pessyt pyykkiä monta koneellista, tiskannut, käynnyt kaupassa, lenkittänyt koiraa, tylsistynyt ja valittanut itselleni kun ei ole mitään tekemistä.
Periaatteessa mulla oli suunnitelmia herra x:n kanssa mutta tietenkin, tietäen mun huonon miesonneni, nekin menivät pilalle.
Tosin kun katsotaan pintaa syvemmälle, ei siitä tulisikaan mitään, vaatimaton, tavallinen tyttö + menevä naistenmies, kuka jää kakkoseksi?

Olen kyllä voinnut tehdä semmoisia asioita mitä normaalisti en voi tehdä kun kaikki ovat kotona, ottaa lähes tunnin mittaisen kuuman suihkun (äiti älä hirtä mua), hillua pitkin asuntoa alusvaatteissa, sheivata jalkoja Moumounkin testaamalla karvanpoistoaineella olohuoneessa (ögen, äiti tykkää) ja tietty musiikki, mulla on niin sanottu viharakkausuhde mun naapurin poikaan, se ketale koittaa soittaa kitaralla paranoidia (okei, muutakin) keskellä yötä kun mä yritän nukkua, huom, huoneet vastakkain.
Eilen ja tänään, itseasiassa perjantaina ja lauantaina olen soittanut musiikkia astetta isommalla volumilla, kaupaun päälle herra x:n subbari 5 kaijutinta ovat musiikkilaitteissa kiinni, taisipa volumi olla välillä niinkin lujalla että ikkunat helisivät.

Mulla oli niin tylsää eilen että tilasin itteni kuvakkeen etusivulle hetkeksi, puolet kommenteista olivat asiallisia, mukavia ja piristäviä.
Puolet olivat taas tyyliin "oot seksikäs, saanko panna sua" "Haluutko nähä kun runkkaa sulle webissä" Kiitti mutta ei kiitti, noihin kommenteihin voi suosiolla jättää noteeraamatta.
Mua ei kiinnosta epätoivoset keinot saada seksiä.

Eilen muuten oli tämä "sammuta valot tunniksi päivä"
Suomessahan tämä aika oli 20:30-21:30, en tiedä miten blogimaailmassa tähän suhtauduttiin, Heijastuspinnan Maria ainakin kertoi kantansa, muiden kantoja en ole kuullut mutta itse ajattelin tehdä pientä hyvää maailmaa kohtaan, sytytin liudan kynttilöitä olohuoneeseen ja sammutin valot.
Tosin myönnettäköön että pidin tv:n ja tietokoneen päällä kyseisen tunnin ajan.
Jotenkin aika kului siivillä ja valot ovat pysyneet koko loppuillan/yön/aamun poissa päältä.
Osa kynttilöistä on sammuneet jo aikoja sitten, isoimmat sinnittelevät vielä.
Tosin nyt on jo niin valoista että kynttilät voi suosiolla puhaltaa pois päältä, ulkoa tuleva valo riittää jo.
Kellotkin siirrettiin eteenpäin tunnilla yöllä, ehkä siski tämä yö on mennyt niin nopeasti.

Olen vainoharhainen pimeässä varsinkin jos olen yksin.
Kävin laittamassa oven turvalukkoon, takaoven eteen pyykkiteline ja kaikki verhot kiinni.
Onneksi mulla on tuo meidän urhea vahtikoira kipi joka tosin on kaikkien kaveri ketkä tuosta ovesta tulevat.


Tänään ei ole tiedossa mitään ihmeellistä, kohta voisin raahautua suihkuun, keitellä vaikka kahvia ja tehdä jotain hyvää aamupalaa.
Jossainvaiheessa päivää herra x tulee käymään, hakemaan kajareitaan ja hupparinsa joka tänne jäi. Katosaan nyt miten tämä tästä etenee, omat tuntemukset ovat kyllä semmoiset että voisin luovuttaa suosiolla.
Jossainvaiheessa päivää Lila tulee kotiin, hän menee illalla meidän lähikaupalle hakemaan veljemme kotiin.
Äidin juna on Hyvinkäällä puoli kymmenen illalla, äidin sanojen mukaan hänellä on kassillinen tuliasia mukana, osan tiedän ainakin olevan äidin Hollantilaiselta ystävältä Lilianilta joka on saapunut täksi viikonlopuksi Suomeen opettamaan ristipiston saloja äidille ja muutamalle muulle naiselle.


Melkeinpä koko yön olen kuunnellut tätä



Kuulin tän tv:stä vähän aikaa sitten ja tää kolahti.
En yleensä kuuntele Redramaa mutta tässä on sitä jotain.

Mutta nyt keittelemään kahvia, aamutupakka ja koiran ulos päästäminen.
Palaillaan taas pian kuhan keksin jutun aiheita, niitä voi heitellä vapaasti, en vastusta(:

Hyvää alkavaa päivää kaikille!

0 kommenttia: